Saturday, October 2, 2010

Jajmennyiminden

Hát izé...... Öt óra után pár perccel kiszabadultam a börtönből (egyetem) és kezdtem az utazásról gondolkodni.... Ajjajj, még csomagolás-maradványok, apróságok már, de sok..... Némi halloweeni előkészület (van egy nagyon hosszan készülő csemege, ami ma lép át készülésének 2. fázisába, így át kell helyeznem, de erről most többet nem szólok, mert lesz, akinek meglepi lesz).... A gatyám és az övem már megvarrva, és csak azt találgatom, hogy mit felejtek el.
Persze 2 listám is volt, az egyik az ajtóra van ragasztva, az már rendben, a másikat viszont (ami tele volt és út közben írtam össze) sikeresen elhagytam, úgyhogy ennyi....
Aki ismer, most nem csodálkozik, aki nem, az igen.... vagy nem? vagy mi? Na jó, kezd eluralkodni rajtama pááááááánik, úgyhogy most megyek is, holnap hajnalban indul a mandula, meg a witch.... Vár Anglia!
És remélem, végre rendes fotókat is tudok majd mutatni az igazi utazásról...

No comments:

Post a Comment